
"Slobodno možemo reći da smo sada na sretnom mjestu i u sretnoj situaciji, imamo miran život. Ali put do sreće bio je u najmanju ruku trnovit", počinje priču prvi gay par. Ljudi poput Amara i Faruka trpjeli su dosta osuda, posebno od strane ljudi iz vjerskih zajednica, koji su im uporno govorili da s njima nešto duboko nije u redu. Kao rezultat toga, mnogi gay ljudi koji su također muslimani su ili napustili vjeru ili imaju vrlo nezdrav odnos s religijom.
S vremenom su Amar i Faruk uspjeli stvoriti simbiozu svoje vjere i seksualne orijentacije.
"Počeo sam svoje putovanje govoreći sebi da sam grešan (što sam homoseksualac) i da su svi oni koji dijele moje mišljenje također grešni. Međutim, ta misao mi nije baš uspjela. Kada pogledate širu sliku Kur'ana, u jednom dijelu Allah kaže da nas je stvorio u različitim nacijama i plemenima i da trebamo učiti jedni od drugih. Sada homoseksualce vidim kao drugu naciju ili drugo pleme.
Novinarka CNN-a posjetila je i nekoliko gradova u Europi, kako bi prikupila što više informacija o ovom problemu. U pokušaju da razgovara sa što više ljudi, u jednom trenutku dobila je dobronamjeran savjet: "Pitate ljude o vjeri i spolnoj orijentaciji, to su dvije vrlo privatne stvari. Morate ih dobro uvjeriti i uliti im povjerenje ako želite iskrene odgovore." Gledamo li realno, ja nisam ni gay ni musliman, za njih sam doslovno autsajder”, zaključila je novinarka.
Njezina se priča nastavlja u Parizu, gdje je posjetila prvu gay-friendly džamiju. "Reakcije su bile podijeljene. To što sam musliman, homoseksualac i pripadnik nekoliko manjinskih zajednica zaista mi je otvorilo oči. Pripadnici manjina su uvijek diskriminirani, pogotovo u vrijeme ekonomske krize. Moramo više učiti o islamu, a moramo znati i tko smo, kako bismo se mogli boriti protiv homofobije", rekao je osnivač džamije.
Rasprava o tome je li u redu biti homoseksualac i musliman u isto vrijeme traje desetljećima bez prekida. U nekim muslimanskim zemljama polako se razvija tolerancija prema ovoj temi, dok je u drugima homoseksualnost kažnjiva smrću. Daleko je bolja situacija u razvijenim zemljama, gdje LGBT osobe ne samo muslimanske vjeroispovijesti, već i drugih vjera, uglavnom nalaze utočište.